Nieuwe huurder
Welkom in je nieuwe woning.
Je hebt bij Mitros een gesprek gehad over je nieuwe woning en het huurcontract heb je ondertekend. Tijdens het gesprek heb je veel informatie gekregen. Alle informatie is terug te vinden op deze pagina.
Informatie die je hebt gekregen tijdens het opleveren van de woning
- OnderhoudsABC (welk onderhoud doe je zelf?)
- Welke klussen doe je zelf en welke doet Mitros bij oplevering nieuwe woning? (informatie gekregen voordat je je woning ging bezichtigen)
- Belangrijke telefoonnummers
- Informatie over Mijn Mitros (Mijn Mitros is je online account om woonzaken te regelen)
- Samenvatting Huurvoorwaarden
Wat kan je nu zelf regelen:
- Ventileren van de woning
- Opleverklachten (een klacht doen over de oplevering van je woning)
- Verzekeren (welke verzekering moet je afsluiten)
- Afvalpas (informatie over het ophalen van afval)
- Het aanbrengen van aanpassingen in de woning (wat kun je wel of niet aanpassen in je woning)
- Huurbetaling (betalen van je huur)
- Aangifte adreswijziging (verhuizing doorgeven aan de gemeente)
- Reparatieverzoeken (reparaties melden, dit kan na vier weken na tekenen contract)
- Zelf online je woonzaken regelen
- Privacy-verklaring van Mitros
- Algemene huurvoorwaarden
- Huurdersnetwerk Mitros (HNM) (de stichting die opkomt voor alle huurders van Mitros)
- Ontevreden over Mitros? (de pagina om een klacht over ons door te geven)
Vragen?
Gebruik de zoekbalk op de homepagina van deze website.
Daarnaast krijg je tussen 8.30 en 17.00 uur snel antwoord op je vraag via de chat. Ook kun je ons nummer 06 23 82 44 84 toevoegen aan je WhatsApp en ons een bericht sturen.