Groot onderhoudsproject

Tijdens een groot onderhoudsproject voert Mitros onderhoud uit aan uw woning. Mitros voert dit onderhoud uit aan uw woning, zodat u prettig in uw woning kunt blijven wonen. 

Veel gevraagd over Groot onderhoudsproject

Ik heb een vraag over het onderhoud in onze algemene ruimte, portieken of entree. Met wie kan ik contact opnemen?

De opzichter weet welke werkzaamheden we uitvoeren en bespreekt vragen en opmerkingen met de aannemer. Neemt u contact met ons op.

Er wordt (binnenkort) groot onderhoud aan mijn woning uitgevoerd. Ik heb hier een vraag over. Met wie kan ik contact opnemen?

Neemt u contact op met de projectconsulent van uw project. Het telefoonnummer of e-mailadres kunt u vinden bij de projectinformatie als u inlogt op Mijn Mitros. We kunnen u natuurlijk ook doorverwijzen. Neem dan contact op met ons.

Ik heb een vraag over de werkzaamheden in mijn woning. Met wie kan ik contact opnemen?

Neem contact op met de aannemer van uw project. Het telefoonnummer of e-mailadres kunt u vinden bij de projectinformatie als u inlogt op Mijn Mitros. Wij kunnen u natuurlijk ook doorverwijzen. Neem dan contact op met ons.

Zijn er plannen voor mijn woning?

Wilt u weten of er in de (nabije) toekomst projectmatig onderhoud aan uw woning wordt uitgevoerd? Neemt u dan contact met ons op. U krijgt altijd op tijd bericht van ons over plannen voor uw woning, straat of buurt. 

Ik heb een vraag over de bewonerskeuzes. Met wie kan ik contact opnemen?

De bewonersbegeleider op uw project helpt u met het maken van uw keuzes. Neem contact op met uw begeleider. U kunt ook contact met ons opnemen.

Ik heb een vraag over de vergoedingen of de huurverhoging in verband met een project. Met wie kan ik contact opnemen?

Neem contact op met de projectconsulent van uw project. Het telefoonnummer of e-mailadres kunt u vinden bij de projectinformatie als u inlogt op Mijn Mitros. Wij kunnen u natuurlijk ook doorverwijzen. Neem dan contact op met ons. 

De aannemer heeft schade veroorzaakt. Hoe wordt dit vergoed?

Schade aan uw bezit is erg vervelend. Komt u er met de aannemer niet uit? Neem dan contact met ons op en dan kunnen wij erover in gesprek met de aannemer.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op.

  • Chat met ons

    Stel uw vraag via de chat rechtsonder op deze website en u krijgt op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur binnen 2 minuten antwoord.

  • WhatsApp

    Stuur ons een bericht op 06 23 82 44 84. Wij helpen u binnen 2 minuten op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur.

    WhatsApp ons