Mijn Mitros

Als huurder van Mitros kunt u ook snel online uw zaken regelen via Mijn Mitros. 

Wat kunt u bijvoorbeeld in Mijn Mitros doen?

  • Uw persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen
  • Uw post digitaal bekijken
  • Uw betalingen bekijken
  • Uw huur betalen met iDeal
  • Een reparatie melden
  • Overlast melden
  • Toestemming vragen voor aanpassingen in uw woning

In deze video ontdekt u de mogelijkheden van het Mijn Mitros account:

Veel gevraagd over Mijn Mitros

Wat kan ik doen als ik inlog in Mijn Mitros?

Dan is het handig om te kijken of het inloggen werkt. Als huurder kunt u namelijk snel online uw zaken regelen via Mijn Mitros. 

Wat zijn voordelen van Mijn Mitros:

  • Alle brieven en documenten overzichtelijk op één plek
  • Makkelijk een reparatie melden en bekijken wanneer de monteur langskomt
  • Snel (contract)gegevens inzien en wijzigen
  • Betalingen bekijken en huur betalen met iDeal
  • Direct toestemming vragen voor aanpassingen die je in de woning wilt doen

Wij zijn voortdurend bezig om Mijn Mitros te verbeteren en uit te breiden. Mist u iets in Mijn Mitros? Stuur uw idee dan in via het contactformulier op onze contactpagina, of meldt u aan als Digitale Koploper.

Hoe kan ik mijn postadres aanpassen?

U kunt zelf uw postadres wijzigen als u inlogt op Mijn Mitros. Lukt dit niet? Neemt u dan contact met ons op.

Hebt u een bewindvoerder? Dan kan uw bewindvoerder schriftelijk een wijziging aan ons doorgeven.

Kan ik mijn post van Mitros altijd digitaal ontvangen?

Ja, dat kan.U hebt dan een account nodig voor Mijn Mitros. Zodra u een account aanmaakt, staat uw post automatisch op digitaal. Als u bent ingelogd, vindt u uw post bij 'Mijn Berichten'. De nieuwste berichten staan bovenaan uw startpagina. 

Als u uw post niet meer op papier wilt ontvangen, dan kunt u dat zelf aangeven in Mijn Mitros. Ga daarvoor naar ‘Mijn Account’ en vink bij het kopje ‘Post digitaal’ het volgende AAN: ‘Ik ontvang post voortaan in Mijn Mitros’. U krijgt een e-mail als er een nieuw bericht voor u klaarstaat in Mijn Mitros. Handig, want zo mist u niks!

Hoe meld ik mij aan voor Mijn Mitros?

U wilt voor de eerste keer inloggen op het huurdersportaal van Mitros. Voor het activeren van uw account gaat u naar Account aanmaken

Uw e-mailadres moet bij ons bekend zijn
Is uw e-mailadres niet bij ons bekend? Of krijgt u geen e-mail als u uw e-mailadres hebt opgegeven via de link hierboven? Dan kunt u dit telefonisch doorgeven via 030 - 880 33 00. De medewerker doorloopt een aantal vragen met u. U krijgt daarna een e-mail om uw account te activeren. Hebt u uw account geactiveerd? Dan bent u direct ingelogd in Mijn Mitros. 

Ik heb een reparatie gemeld. Waar zie ik de afspraak die ik gemaakt heb?

Heeft u online een reparatieverzoek gemeld?
Dan krijgt u een bevestiging van uw afspraak op het door u ingevulde e-mailadres.
Hebt u een account voor Mijn Mitros? Dan kunt u uw afspraak online bekijken. Logt u hiervoor in en kijk bij 'Mijn Berichten'.

Heeft u telefonisch een reparatieverzoek gemeld?
Wij hebben u tijdens het gesprek naar een e-mailadres gevraagd,
U krijgt een bevestiging van uw afspraak op het door u doorgegeven e-mailadres.

Heeft u geen e-mailadres doorgegeven? Maar heeft u wel een account voor Mijn Mitros?
Dan kunt u online uw afspraak bekijken. Log hiervoor in via Mijn Mitros en kijk bij 'Mijn Berichten'.

Hebt u geen e-mailadres doorgegeven? En heeft u geen account voor Mijn Mitros?
Dan kijken wij voor u na wanneer uw afspraak is. Neem contact met ons op door bijvoorbeeld en chatbericht te sturen. Een collega van ons geeft de tijd van de gemaakte afspraak aan u door. 

Ik wil mijn e-mailadres of wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dat?

U kunt uw e-mailadres of wachtwoord voor Mijn Mitros wijzigen in 'Mijn Account' als u bent ingelogd. Bij het wijzigen van uw e-mailadres, wordt er een bevestigingsmail verstuurd naar het nieuw opgegeven e-mailadres. Pas nadat u uw nieuwe e-mailadres heeft bevestigd, kunt u met uw nieuwe e-mailadres inloggen.

Ik kan geen account activeren voor Mijn Mitros. Hoe kan dat?

Er zijn verschillende redenen waarom het niet lukt om een account te activeren voor Mijn Mitros.

Ik kan niet inloggen op Mijn Mitros. Hoe kan dat?

Soms lukt het niet om in te loggen op Mijn Mitros. Controleer altijd goed of er geen spaties voor of achter uw e-mailadres of wachtwoord staan.

Hebt u al een account en lukte het eerder wel om in te loggen? Dan kan het met een technische fout te maken hebben. Wij zoeken graag voor u uit waarom u niet kunt inloggen. Neemt u contact met ons op.

Bent u een zakelijke huurder? Of hebt u een bewindvoerder die uw zaken regelt? Dan kunt u niet inloggen op Mijn Mitros.

Bent u huurder en loopt uw huurbetaling via Ultimoo? Dan kunt u wel inloggen. U ziet dan geen overzicht van uw huurbetalingen. Alle andere gegevens kunt u wel inzien.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Mijn Mitros. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Gaat u naar Mijn Mitros. In het inlogscherm klikt u op Ik ben mijn wachtwoord vergeten. U ontvangt een e-mail met een nieuw wachtwoord. U kunt met uw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord inloggen. U kunt het wachtwoord na het inloggen aanpassen naar een wachtwoord dat u zelf kiest.

Let op: het wachtwoord moet uit minimaal 6 tekens bestaan. Met tenminste 1 getal, 1 hoofdletter en 1 kleine letter.

Mijn gegevens op Mijn Mitros kloppen niet. Wat kan ik doen?

Uw telefoonnummer en e-mailadres kunt u zelf wijzigen als u inlogt op Mijn Mitros.
Als persoons- of contractgegevens niet kloppen, kunt u dit aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website.
Wij zullen uw gegevens controleren en, als het mogelijk is, aanpassen.

Kan ik mijn post van Mitros altijd in de brievenbus ontvangen?

Ja, dat kan.

Heeft u een Mijn Mitros account? Dan kunt u zelf aanpassen hoe u uw post wilt ontvangen in Mijn Mitros bij 'Mijn Account'. Als u bent ingelogd, vindt u uw post bij 'Mijn Berichten'. De nieuwste berichten staan bovenaan uw startpagina.

Als u uw post niet meer digitaal wilt ontvangen, dan kunt u dat zelf aangeven in Mijn Mitros. Ga daarvoor naar ‘Mijn Account’ en vink bij het kopje ‘Post digitaal’ het volgende UIT: ‘Ik ontvang post voortaan in Mijn Mitros’. U ontvangt dan uw post in de brievenbus. Ook blijft de post zichtbaar in Mijn Mitros.

Heeft u geen Mijn Mitros account? Dan ontvangt u standaard uw post in de brievenbus. Als u een account aanmaakt kunt u zelf uw voorkeuren aangeven.

Staat wat u zoekt er niet bij? Neem dan contact met ons op.