Kosten terugvragen reparatie beoordeling

Uw aanvraag is

Gerelateerde vragen

Ik heb een reparatie gemeld. Waar zie ik de afspraak die ik gemaakt heb?

Algemeen

Heeft u online een reparatieverzoek gemeld?
Dan krijgt u een bevestiging van uw afspraak op het door u ingevulde e-mailadres.
Hebt u een account voor Mijn Mitros? Dan kunt u uw afspraak online bekijken. Logt u hiervoor in en kijk bij 'Mijn Berichten'.

Heeft u telefonisch een reparatieverzoek gemeld?
Wij hebben u tijdens het gesprek naar een e-mailadres gevraagd,
U krijgt een bevestiging van uw afspraak op het door u doorgegeven e-mailadres.

Heeft u geen e-mailadres doorgegeven? Maar heeft u wel een account voor Mijn Mitros?
Dan kunt u online uw afspraak bekijken. Log hiervoor in via Mijn Mitros en kijk bij 'Mijn Berichten'.

Hebt u geen e-mailadres doorgegeven? En heeft u geen account voor Mijn Mitros?
Dan kijken wij voor u na wanneer uw afspraak is. Neem contact met ons op door bijvoorbeeld en chatbericht te sturen. Een collega van ons geeft de tijd van de gemaakte afspraak aan u door. 

Meer over dit onderwerp

Komen jullie voor kleine reparaties in mijn woning?

Algemeen

Wij komen niet voor kleine reparaties in uw woning. Wat u als huurder zelf moet uitvoeren, leest u in het OnderhoudsABC.

Bent u in het verleden lid geworden van het servicecontract?

Voor sommige kleine reparaties komen wij wel bij u langs. U leest hier welke reparaties wij doen als u lid bent.

Let op: het afsluiten van een servicecontract is helaas niet meer mogelijk. 

Hulp nodig met klussen in huis? 

Het Wijkbedrijf Utrecht kan u helpen.
Kijkt u hier voor meer informatie over het Wijkbedrijf Utrecht. 

Meer over dit onderwerp

Wie is verantwoordelijk voor het onderhoud van mijn woning of kamer?

Algemeen

Mitros is als verhuurder verantwoordelijk voor een groot deel van het onderhoud van uw woning of kamer. Er is ook onderhoud dat u zelf moet uitvoeren. U leest het in het OnderhoudsABC.

Op de website van de Rijksoverheid vindt u ook een overzicht van al het onderhoud. En wie het uitvoert als er iets stuk is.
Dit overzicht is samengesteld op basis van het Besluit kleine herstellingen. In dit besluit staat wie er volgens de wet verantwoordelijk is voor welk onderdeel in of om uw woning of kamer: uzelf of de verhuurder.

Meer over dit onderwerp

Ik ben in het verleden lid geworden van het servicecontract. Welke reparaties doen jullie als ik lid ben?

Algemeen

U leest daar alles over in het Onderhouds ABC voor huurders met een servicecontract.

Meer over dit onderwerp

Ik ben in het verleden lid geworden van het servicecontract. Hoe kan ik mij afmelden?

Algemeen

Hebt u nog een servicecontract en wilt u het contract stoppen?

Dan kunt u hier afmelden voor het servicecontract. Het servicecontract stopt dan op de 1e dag van de nieuwe maand.

Let op: u moet minimaal 1 jaar lid zijn geweest van het servicecontract voordat u het kunt opzeggen.

Sinds maart 2018 is het niet meer mogelijk om een servicecontract af te sluiten. Huurders die in het verleden een servicecontract hebben afgesloten, kunnen hier nog gebruik van maken. Zij betalen hier maandelijks een bedrag voor. 

Meer over dit onderwerp