Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud

Regel het snel

 

Veel zaken voor je woning kun je zelf online op deze website regelen. Via de homepagina meld je veel soorten reparaties of regel je bijvoorbeeld extra sleutels. 

  • tik je aanvraag in de zoekbalk 

  • of klik op de oranje knoppen

Met de oranje knop 'Reparatie melden / wijzigen' op de homepage kun je een reparatie melden. Doe dit door in te loggen met je postcode en huisnummer van met je Mijn Mitros-account. Vervolgens kun je aangeven wat er kapot is in je woning.  

Regel je woonzaken snel op Mitros.nl

Zelf je woonzaken regelen gaat makkelijk met een Mijn Mitros-account. Mijn Mitros is je persoonlijke online plek waar je je informatie over je woonzaken overzichtelijk bij elkaar hebt staan. Bekijk deze video om meer uitleg te krijgen over online woonzaken regelen.

Als je bankrekeningnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, dan kun je direct een account aanmaken. Zijn jouw bankrekeningnummer en e-mailadres nog niet bij ons bekend? Stuur dan een chat tussen 8.30 uur en 17.00 uur om de gegevens aan ons door te geven, daarna kun je snel je account aanmaken. 

Post digitaal ontvangen

Wist je dat je al je post digitaal kunt ontvangen in Mijn Mitros? Ga hiervoor naar 'Mijn Account' en zet 'Post via Mijn Mitros' aan. Als er een nieuw bericht klaar voor je staat, ontvang je een e-mail. Bekijk deze video om meer uitleg over post digitaal te krijgen. 


Voordelen van een Mijn Mitros-account

  • Alle brieven en documenten overzichtelijk op één plek
  • Makkelijk een reparatie melden en bekijken wanneer de monteur langskomt
  • Snel (contract) gegevens inzien en wijzigen
  • Betalingen bekijken en huur betalen met iDeal
  • Direct toestemming vragen voor aanpassingen die je in de woning wilt doen

 

 Maak snel je account aan